E te popole i taimi uma o le a mu le tolauapiga papakiu i fafo?O e popole e le mafai ona fa'aogaina moli masani i le vao?

I aso nei, i totonu o le taulaga, e faigofie ona fiafia tagata i le faʻaogaina o le eletise o le taulaga.Ae o lea ua to'atele tagata e fiafia i gaoioiga i fafo ma iloa le natura i fafo.So'o se tagata su'esu'e, fa'afafa'afa'afa, ma tagata fiafia i fafo e tatau ona i ai se moli fa'atuatuaina i ona tafatafa.O se tasi lea o vaega pito sili ona taua o mea faigaluega i fafo ma e tatau ona teuina i totonu o lau ato mea faigaluega i fafo poʻo le ato faʻafafa.

O le afi o lau uo mamae i se faʻalavelave faʻafuaseʻi i le vao, e te saogalemu ai, kuka au meaʻai, ma faʻamafanafanaina oe.Faatasi ai ma le alualu i luma o tekinolosi, e tele auala e faʻaaoga ai afi i fafo.I aso nei, tatou talanoa e uiga i afi i fafo.Faatasi ai ma le atinaʻeina o saienisi ma tekinolosi, o oloa a atinaʻe eseese o loʻo faasolosolo malie ona faʻaleleia ma faʻaleleia.E le gata ina saogalemu, ae faigofie foi.O le mamanu e le matagi e avea ai ma oloa fetu mo moli i fafo.E faigofie ona fa'amumuina i fafo.Pe o sikaleti, moligao, namu, mea faapapa, papakiu, ma isi, e mafai lava ona tutu i sina tulei.Faigofie, mama, laʻititi laʻititi, faigofie ona ave

E le tutusa uma moli, ma o moli o aso uma e le fuafuaina e tatalia le faigata o siosiomaga i fafo.Ole fesili lea e tatau ona e mafaufau loloto i ai, o le a le ituaiga moli e talafeagai mo le siosiomaga e te manaʻo e suʻesuʻe, ma o a uiga e manaʻomia e lenei mama e faʻafetaui ai lenei siosiomaga patino.

Faigofie ole fa'aoga:
Ae e te leʻi amata suʻeina se moli ola, e tatau ona e mafaufau pe faigofie le faʻaogaina o le moli.
O se moli lelei e mafai ona vave maua se mumu i le taimi e manaʻomia, ma e tatau ona faigofie ona faʻaogaina i toetoe lava o soʻo se siosiomaga faigata.
Ae e tatau ona e mafaufau i tulaga e leʻi mafaufauina e mafai ona tupu i se faʻalavelave faʻafuaseʻi.E tatau ona e mautinoa e mafai e lau moli faaola ola ona lavea ma galue i lalo o tulaga eseese.

Tumau:
O moli ola e tatau ona lava le umi.Afai latou te pauu i le eleele, e mafai ona gau.E mafai ona maua se moli e pei o lenei?E le talafeagai mo le fa'aoga i fafo.
E tatau ona e filifilia se mama e lava le umi e tatalia ai se aofaiga o le mamafa ma le aafiaga.

Tete'e vai:
E faigofie ona susū afitusi i le vao.E mafai ona fa'apea o afitusi e le o ni meafaigaluega sili ona lelei mo le fa'amu afi i fafo.
O le mama e le susu ma le susu ose meafaigaluega taua mo le ola i le vao.
O nisi o moli ola e iai se pusa e le susu e puipuia lelei ai le susu ma le vai mai le ulufale, o se tasi lea o mea sili ona taua.
E le mafai ona e fa'amoemoe o le a mafanafana ma mago le si'osi'omaga i taimi uma, o nisi ituaiga o moli i fafo o le a mu malie tusa lava pe fa'alolo i le vai mo se taimi umi.

Tete'e savili:
I tulaga leaga o le tau, aemaise lava i nofoaga maugā poʻo i afa (kiona), e faigata i moli masani ona mu.
I lenei tulaga, o se moli e le matagi atonu e na o le pau lea o le filifiliga.

feavea'i:
O le mama lava ia o se mea faigaluega faʻapipiʻi afi.
I lalo o le tulaga o le faʻamautinoaina o le faʻamaoni, e tatau ona e siaki le mamafa o le mama.
Fuafuaga fa'apitoa, la'ititi la'ititi, ma mama mama, aua e taulia uma kalama pe a e fuafua lau pusa ola.

talafou-4
talafou-thu-3

Taimi meli: Me-26-2022